CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

Les nostres flamants representants del concurs de lectura en veu alta, Olatz Blanco (4tB) i Giovana Asuma (6èA), van rebre de mans de la directora, el diploma que ens va fer arribar l’organització del concurs. Aquest estiu totes dues podran endinsar-se en mons imaginaris perquè l’organització… Llegeix més»

DEURES D’ESTIU PER A L’ALUMNAT DE SISÈ

Un grup impulsor representant de l’equip docent de les escoles de primària i els instituts de secundària de Martorell hem elaborat uns quaderns d’estiu, que s’hauran d’entregar als centres de secundària en començar les classes al setembre, i en representarà un 10% de la nota… Llegeix més»

ÚLTIMA REUNIÓ DE DELEGATS

El passat 2 de juny va tenir lloc l’última reunió de delegats.
Vam començar un curs imprevisible i les reunions de delegats no les vam iniciar fins ben entrat el 1r trimestre, al novembre. Totes les delegades i delegats han fet un molt bon paper. Van… Llegeix més»

5è ANEM AL CRAM: No embrutem el nostre mar.

El divendres 4 de juny els alumnes de cinquè van anar d’excursió al CRAM. És una fundació privada sense ànim de lucre dedicada a la protecció del medi marí i les espècies que hi habiten.
L’alumnat va fer l’activitat de “No embrutem el nostre mar”, realitzant… Llegeix més»

A 5è fem el taller de la “motxirreta”

El passat dimecres 2 de juny, l’alumnat de cinquè va realitzar un taller anomenat “La motxirreta” en el qual transformaven una samarreta que ja no feien servir en una motxilla amb cordills.
En aquest taller es va parlar sobre la importància de donar un segon ús… Llegeix més»

SORTIDA DE P-5 A BEGUES

Aquest passat dilluns 31 de maig va ser un dia molt especial: els nens i les nenes de P-5 van anar d’excursió a Begues a la casa de colònies Josep Manyanet. En arribar allà, calia primer de tot, esmorzar per agafar forces i molta energia!… Llegeix més»

A 4t FEM LLIBRETES SOSTENIBLES I SOLIDÀRIES

Aquesta setmana els nens i nenes de 4t hem participat al taller de confecció de llibretes que promou l’associació Solidança a través de les seves campanyes de sensibilització ambiental i social. A partir de roba i materials reciclats hem après noves tècniques de costumització i… Llegeix més»

SORTIDA DE 4t A LA CONRERIA (TIANA)

El passat dilluns 31 de maig, l’alumnat de 4t vam gaudir d’una sortida a la casa de colònies “La Conreria”, a Tiana.
Vam fer una gimcana de jocs cooperatius on tothom guanyava però ningú perdia. Ja a la tarda, després d’agafar forces amb el dinar, vàrem… Llegeix més»

SORTIDA DE 3r AL DELTA DEL LLOBREGAT

El passat divendres 28 de maig l’alumnat de 3r vam anar d’excursió al Delta de Llobregat i… quines ganes en teníem!
Quan vam arribar ens van ensenyar un mapa de la zona i vam visitar-la. Vam recórrer camins i vàrem descobrir quins rastres deixen els animals… Llegeix més»

SORTIDA DE P-3 A GRANJA D’AVENTURA PARK

El divendres 28 de maig els dofins i les balenes vam fer la nostra primera excursió, estàvem molt emocionats  amb la idea de passar un dia fora de l’escola.
Amb les nostres gorres, polseres  i motxilles plenes d’il·lusió vam pujar al autocar camí de Viladecavalls. Una… Llegeix més»

SORTIDA DE P-4 A GRANJA D’AVENTURA PARK

El passat dimecres 26 de maig els infants de les dues classes de P-4 van anar d’excursió a Granja d’Aventura Park a Viladecavalls. Un cop que els nens i les nenes van esmorzar, els monitors i les monitores els van venir a buscar per començar… Llegeix més»

CAMINS ESCOLARS SEGURS

Enguany, l’Ajuntament ens va presentar el projecte dels Camins Escolars Segurs. Aquest projecte té com a objecte promoure i facilitar que els infants vagin a peu a l’escola d’una manera autònoma i segura. Conté diferents tipus d’actuacions en molts ambits. mobilitat, seguretat viària, divulgació, actuacions… Llegeix més»

CAMPANYA SOLIDÀRIA

Com cada curs escolar, participem de nou en una campanya solidària, aquest any d’àmbit local.
Aprofitant el canvi de temps climàtic hem demanat a les famílies que aportessin la roba usada a la qual no li tornaran a donar ús.
Des del dia 17 fins el 28… Llegeix més»

50/50 Estalvi energètic

TU, JA ESTALVIES ENERGIA?
Aquest curs escolar l’alumnat de 5è participa al projecte d’estalvi energètic 50×50.
Han fet formació on-line de la mà d’en Jordi Martí, el nostre referent municipal en estalvi energètic; han explicat a les companyes i companys de l’escola com es pot reduir la… Llegeix més»