Comencem el curs 2021-2022!!

Ja hem arrencat el nou curs escolar i, per tant, l’escola torna a ser el motor de les nostres vides.

Com a famílies us recordem que els infants han d’anar a dormir d’hora, acompanyeu-los en la realització de les tasques escolars, sobretot, quan encara no són prou autònoms i procureu que la seva alimentació respongui a la dieta mediterrània…Defugiu els precuinats, begudes ensucrades i brioxeria industrial.

Quan els infants han dormit les hores necessàries i mengen de manera saludable, arriben a l’escola plens d’energia i amb ganes d’aprendre i passar-s’ho bé.

Amb aquestes senzilles recomanacions pretenem el millor per als vostres fills i filles.

Comencem un nou curs ple de reptes i propostes interessants que ens faran créixer i gaudir amb els nous aprenentatges tot compartint-los amb les companyes i companys.

Comencem un nou viatge apassionant!!

Tornada a l'escola en plena pandèmia. El curs de la mascareta i el gel - Òmnium Cultural

Conte a dues mans

Els alumnes d’I4 i de 4rt hem col·laborat en la creació d’un conte inventat. Les tres classes de quart hem fet una petita narració i les il·lustracions corrien a càrrec dels més petits. Aquí teniu la portada del conte.

Podeu veure el conte narrat en el… Llegeix més»

Espectacle de titelles de 2n

Us presentem l’espectacle de titelles dels alumnes de 2n amb motiu de Sant Jordi.
Durant la setmana cultural vam treballar la cançó de “La Llegenda de Sant Jordi” del grup Ambauka. En veure la bona rebuda que va tenir per part dels nens i nenes de la classe,… Llegeix més»

Sant Jordi ja està aquí!

Enguany, amb motiu de la pandèmia, hem realitzat activitats diferents, adaptades a la situació i volem compartir-les amb tot@s vosaltres. A continuació, veureu cadascuna de las produccions que han fet els/les vostres fills/es. El tema que hem triat era fer un diàleg on havien d’aparèixer… Llegeix més»

Cal·ligrames per Sant Jordi a 2n!

Durant aquests dies els alumnes de 2n hem treballat “El cal·ligrama”. Per fer-ho, primer hem llegit diversos poemes i hem vist exemples de cal·ligrames per agafar idees. Després, hem escollit un objecte, animal o paisatge de manera lliure i l’hem dibuixat. Posteriorment, hem elaborat el… Llegeix més»

Sant Jordi

Els alumnes de 4rt hem treballat “El còmic” ho hem fet de manera individual i grupal. Han sortit còmics molt interessants i amb històries molt boniques. A més hem treballat la perspectiva de gènere canviant el conte de Sant Jordi, en els nostres còmics la… Llegeix més»

El relleu de Catalunya

El alumnes de 4rt van fer un treball de fi de projecte de Medi, 4rtA, B i C van treballar paral·lelament diferents aspectes i conceptes per després exposar oralment la seva feina i coordinació.
L’activitat consistia en fer el mapa de Catalunya, crear les seves delimitacions… Llegeix més»

A 5è fem el nostre llibre història!!!

L’últim dia de trimestre, els/les alumnes de 5è hem anat a la Biblioteca de Palau a lliurar el LLIBRE D’HISTÒRIA que nosaltres mateixos hem fet: a partir dels continguts d’història treballats durant el trimestre, hem elaborat un llibre per a què tota aquesta informació pugui… Llegeix més»