PRESENTACIÓ ESCOLA

Pla d’Actuació 2021-22

Accés Canal Salut

ORDINADOR PORTÀTIL PER TREBALLAR DES DE CASA PELS ALUMNES DE 6è

L’alumnat de sisè de l’escola ja té adjudicat un ordinador per poder treballar a casa. La cessió d’aquests dispositius forma part del desplegament del Pla d’ Educació Digital de Catalunya 2020-2023 del Departament d’ Educació.

L’objectiu d’aquest pla és contribuir, des de l’escola, al desenvolupament de les competències digitals que l’alumnat de Catalunya necessitarà com a ciutadà per viure i treballar en una societat en transformació constant.

Estem segures que aprofitaran molt bé aquests dispositius a casa i confiem en la responsabilitat dels nois i les noies.

SORTIDA DE 6È. ITINERARI PER LA NOSTRE CIUTAT: TERRASSA MODERNISTA

L’alumnat de sisè hem començat el context sobre el patrimoni cultural de Terrassa i Catalunya, emmarcat en l’època contemporània. Ens endinsem en el moviment cultural i artístic del Modernisme on la nostra ciutat, Terrassa, hi juga un paper important amb representació dins l’àmbit arquitectònic.

Avui hem fet un recorregut per la nostra ciutat, que ha començat amb la visita guiada a la Masia Freixa i al parc sant Jordi. Hem continuat la nostre ruta pels edificis modernistes més importants del casc antic: Museu de la ciència (Vapor Aymerich i Amat), Arxiu Tobella, Mercat de la independència, entre altres, han completat el nostre itinerari modernista. Aquest recorregut ha estat creat pel treball previ fet a l’aula arrel de la investigació dels propis alumnes.

A més, un grup d’alumnes reporters i reporteres de Font TV han documentat la sortida, per fer després un reportatge que aviat sortirà a la llum.

Reflexions per a la transformació educativa

L’equip educatiu de l’escola Font de l’Alba sempre estem en contínua formació buscant la millor manera d’acompanyar als vostres fills i filles. Aquest curs 2021-22, comencem com a participants en el programa d’innovació d’Acceleració de la Transformació Educativa / Eines pel Canvi (PAcTE/ExC)… Llegeix més»

Extraescolars Curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,

A continuació adjuntem la informació sobre la PRE- INSCRIPCIÓ EXTRAESCOLARS d’aquest any 2021/2022, que també heu rebut en paper.

Cal tenir en compte que aquesta és una pre-inscripció, així que depèn del número d’alumnes que s’inscriguin a cada extraescolar aquesta es realitzarà o no, ja que ha d’haver un mínim.

RECORDEU que la data límit per entregar la pre-inscripció és el proper dilluns dia 4 d’octubre de 2021.

Podeu  deixar els fulls de pre-inscripció a les bústies de l’AFA que trobareu a les porta d’accés a l’escola.

Esperem que us animeu i es puguin fer moltes extraescolars!

INFO_EXTRAESCOLARS_FONT_DE_L_ALBA 2021_2022