LA VUELTA AL COLE contra la leucèmia infantil

El darrer divendres 22 d’octubre, tot l’alumnat del centre va fer una carrera solidària que tenia com objectiu sensibilitzar i donar suport a les accions que realitza la Fundació Unoentrecienmil. Una organització que es mobilitza per recaptar fons, divulgar i sensibilitzar  la població sobre la investigació i tractament de la leucèmia infantil.

Una “vuelta al cole” que no només es fa físicament en donar voltes al pati de l’escola, sinó que pretén possibilitar la tornada d’aquells infants que la leucèmia allunya d’una escolaritat normalitzada i contínua.

Des dels més petits als més grans, infants i adults, vam recórrer uns quants metres per donar embranzida a aquesta iniciativa que, any rere any, mirem d’acompanyar i, a més, fer una aportació econòmica. No només vam gaudir d’uns moments de sana competició, sinó que a les aules, d’una manera o altra vam poder compartir, reflexionar i empatitzar amb qui pateix una malaltia com la leucèmia i el trasbals no només físic, sinó també emocional, personal i social que això comporta.

Endavant valentes i valents! Som amb vosaltres!

Comiats

Ahir va ser un dia ple d’emocions contradictòries. D’una banda, totes i tots estàvem plens d’alegria perquè la nostra estimada Ana Cris arribava al principi d’una nova aventura: a la tarda es jubilava i començava la seva vida plena d’oportunitats. A la vegada ens feia molta pena acomiadar-nos de la seva energia i vitalitat. Tot i així, sabem que ella estava feliç i el que li ve per endavant serà també molt estimulant.

I més que ningú, ho sabien bé la Cristina i la Mercedes, mestres que el curs passat es van jubilar i a les que no vam poder acomiadar com calia per la pandèmia. Però ahir va ser el moment de donar a cada una el seu sentit comiat i l’agraïment infinit a la seva feina i dedicació.

Gràcies companyes per la vostra passió i desitgem que la vida us segueixi regalant grans moments.

Informacions Inici de curs 21-22

A continuació us pengem al web el document informatiu d’inici de curs on podeu trobar a tot l’equip de l’escola, els horaris de visites i entrevistes, les dates per les reunions virtuals dels diferents grups, el calendari del curs, les dates per les avaluacions i lliurament dels informes, així com informació sobre sortides, celebracions, entrades i sortides i mecanisme per comunicar absències de l’alumnat.

INFORMACIONS INICI DE CURS 21-22

Pla organització de centre 2021 – 2022

PLA D'ORGANITZACIÓ 2021 - 2022 Us compartim el document de Pla d’Organització del centre on podeu conèixer totes les actuacions respecte a la distribució d’espais i del personal del centre, per tal que el curs 2021 – 2022 es pugui dur a terme amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre la protecció de la salut de les persones a l’escola, la gestió correcta de la pandèmia i el dret de tots els infants a una educació de qualitat.

Pla d’organització de centre 2021 – 2022