TERCERA JORNADA DE JOCS DE TAULA

El divendres passat va tenir lloc la Tercera Jornada de Jocs de Taula de l’Escola Cossetània amb un gran èxit de participació. Us volíem donar les gràcies i us deixem un petit recull d’imatges.

REFERÈNDUM COSSETÀ

El passat divendres dia 12 d’abril es va celebrar el Referèndum per si volíem tenir un dia sense pilotes a l’Escola. La jornada electoral es va viure amb entusiasme i amb un gran índex de participació (90%). El resultat va ser clar amb 118 vots a favor del dia sense pilotes, 71 en contra, 3 vots en blanc i un vot nul.

English theatre

Avui les classes de primària hem gaudit de teatre en anglès. La Companyia Jumping Ducks ha representat “Robin the princess of the hoods” per l’alumnat de 1r a 3r i “Sleeping Beauty, or not” per l’alumnat de 4t a 6è.