.

Seguint l’essència d’aquest nou curs, el claustre de Can Palmer us vol donar la benvinguda amb aquest cercle cromàtic.

Iniciem un nou projecte a través d’un programa d’innovació pedagògica, araArt.

L’art com a essència de centre i estímul per a millorar l’aprenentatge de l’alumnat.

Quin és l’objectiu? Fomentar i posar en valor projectes artístics que es realitzin a l’escola en col·laboració amb una entitat artística, en aquest cas l’ @ateneu_de_les_arts_

D’aquesta manera, promoure l’equitat i la qualitat del sistema educatiu reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat que participa.

Així que donem la benvinguda a l’art en el nostre centre d’aquesta manera tan original: Llum, color, creativitat i treball.

PLA D’ORGANITZACIÓ 21-22

FEM UN COLLAGE COM PICASSO

Els nens i nenes de segon hem après que Picasso era un mestre del collage i li encantava fer retrats amb aquesta tècnica. Nosaltres hem experimentat amb diferents materials i aquest és el resultat del nostre collage d’autorretrats.

INNOVAMAT !!

Innovamat!
Aquesta és la nova proposta matemàtica que la nostra escola ha volgut incorporar al dia a l’aula. Els infants de primer han sigut els primers valents/es que s’han endinsat dins d’aquest projecte on es treballen les matemàtiques de manera transversal i a partir de la… Llegeix més»

COMENCEM EL PROJECTE