1r – RACONS I TALLERS DE TARDOR

Aquestes últimes setmanes els nens i nenes de primer hem pogut gaudir de diferents tallers i racons de la tardor. Hem treballat la lectoescriptura a partir del vocabulari típic de tardor i hem pogut fer diferents jocs com ara sopes de lletres, “memori” amb imatges i paraules de tardor, jocs interactius a l’ordinador… també hem treballat el grafisme amb diferents elements de tardor com són les fulles i hem utilitzat diferents materials per fer les nostres creacions artístiques.

Si cliqueu la imatge podreu veure com hem treballat!

A 3r ja tenim nom a les classes!

Avui tots els i les alumnes de 3r hem fet una gimcana al pati per descobrir el nostre nom de les dues classes. Hem hagut de buscar diferents sobres amb alguns exercicis per resoldre, hem aplicat coneixements apresos aquests últims dies a l’aula per poder descobrir els noms. A 3rA som la classe del MONT FUJI i a 3r B la classe de l’ANNAPURNA.

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos!

DIA MUNDIAL DE L’ATURADA CARDÍACA

Demà dissabte dia 16 d’octubre és el dia mundial de l’aturada cardíaca, des de l’escola considerem que és molt important la conscienciació de tothom, petits i grans, i per això durant el dia d’avui hem fet propostes d’activitats per treballar el tema i fer-ho visible als infants.

A continuació us deixem un recull de fotografies!

Triem el nom de la classe!

Els nens i les nenes de 6è han triat els noms de les classes i han buscat informació sobre aquests. Aquest any els alumnes i les alumnes de 6è A seran les ESPURNES🔥, els de 6è B seran els ELECTROIMANTS🧲, i els de 6è C seran els METEORITS ☄.

Cliqueu a la imatge per veure més.

GRAFISME A P3

Els més petits de l’escola ens hem iniciat en el grafisme i el traç d’una manera lúdica! Hem manipulant i experimentant amb diferents materials com: sal de colors, arròs, paper… Hem pogut fer les nostres propies creacions i gaudir de les diferents textures! Ens ha agradat molt!!

Aquesta metodologia ens permet progressar en el nostre domini del moviment i la coordinació, mentre practiquem sensorialment les nostres habilitats.

A continuació, us deixem un recull d’imatges!

A P4 PINTEM LA TARDOR!

Ja som a la tardor i, poc a poc, començarem a veure canvis en el paisatge: les fulles canviaran de color, cauran i el que ara és de color verd, mica en mica, es convertirà en groc, taronja, vermell i marró...

A P4, els nens i nenes hem pintat un arbre de la tardor! Aquesta vegada no hem fet servir els pinzells… Fitxeu-vos bé en quin estri hem utitlitzat! Ens ha agradat moltíssim!

A continuació us deixem un recull d’imatges.

ART DE TARDOR A P5

Aquesta setmana hem començat a treballar la tardor, una de les activitats que hem fet és pintar amb pintura fruites d’aquesta estació. Ens agrada molt agafar un pinzell i deixar-nos anar, aquí us deixem unes imatges.

BIBLIOTECA MÒBIL A 1r

Els nens i nenes de primer cada dia abans de pati fem una estona de lectura on combinem la lectura individual de contes que tenim a la classe amb la lectura col·lectiva amb contes que ens expliquen les mestres.

Els divendres però és un dia especial ja que tenim la BIBLIOTECA MÒBIL. En aquesta biblioteca que passeja per tot el passadís de mitjans hi podem trobar llibres molt divertits i curiosos on podem conèixer i descobrir el món de les ciències, la natura, els animals, els volcans… i moltes coses més! Són llibres amb molts dibuixos i imatges i ens agraden molt!

4t – Sortida a la Tossa!

El dimarts dia 5, els grans de l’escola vam anar d’excursió a la Tossa. Ens ho vam passar molt i molt bé gaudint de tot el que ens ofereix la natura i coneixent el nostre entorn natural més proper.

Cliqueu la imatge per veure totes les fotografies de l’alumnat de 4t.

A P4 FEM PSICOMOTRICITAT!

Cada setmana, els nens i nenes de P4 anem a la sala de psicomotricitat! Allà gaudim moltíssim de les diferents propostes d’activitats i jocs que ens permetran anar desenvolupant les habilitats motores bàsiques!

A continuació us deixem un recull de fotografies d’aquests primers dies!