COMENÇA EL NOU CURS ESCOLAR.

LA SITUACIÓ DE LA PANDÈMIA SEMBLA QUE MILLORA  I QUE, PER FI, PODEM COMENÇAR A NORMALITZAR EL NOSTRE DIA  A DIA I RETROBAR-NOS NOVAMENT AMB EL VOLUNTARIAT, GRUPS GRANS…. HEM PENSAT QUE UN BON TEMA PER ABORDAR AQUEST CURS SERIA LA COMUNICACIÓ! Com ens relacionem, quins codis utlitzem… Segur que aprendrem moltes coses noves!!!

FELIÇ CURS 2021-22!!!!    Roser “la profe”

EL MILLOR DE L’HOSPITAL !

Avui ens han proposat que baixéssim de la planta 7ª de pediatria a la Sala d’actes de l’hospital. Una baixada en ascensor de 7 plantes perquè era a la Planta Baixa!

No ens imaginàvem que la sala d’actes fos tan gran!. A l’arribar ens hem trobat unes voluntàries de la Creu Roja que ens han ajudat a seure. En representació de tots hem pogut baixar l’Erik, el Reda i nosaltres dos (Samuel i Isaac). La Sala d’Actes era  tota per nosaltres!  Ens han explicat que la setmana vinent també estarà oberta per tots els pacients de l’hospital i el personal que hi treballa.i segurament l’ompliran més. Al sortir ens hem fet una foto amb el photocall de FILMETS.  També hi era la TVE que ha entrevistat a algun de nosaltres.

Us posem les nostres opinions

La experiencia ha sido fenomenal. El saber que hay una sala de cine para que los niños que estamos hospitalizados poder pasar mas amena la estancia en el hospital y asi no ser tan aburrido. Muchas gracias por pensar en nuestro bienestar.

Samuel Andrés M. (13 anys)

Aquesta activitat de baixar al teatre m’ha agradat molt perquè ha sigut un gran canvi, ja que hem passat d’estar a l’habitació a anar a un teatre i veure uns curtmetratges que, per cert, m’han encantat .A més a més he après una recepta nova de com fer una mousse de xocolata .

Isaac H.(12 anys )

Erik B (7anys)

SORPRESA! Cinema a l’hospital.

Hem fet un CARTELL per comunicar a tota la planta que demà tenim permís per baixar amb la famiila a la sala d’actes!

L’Hospital Germans Trias i Pujol es converteix aquest any en seu oficial de FILMETS Badalona Film Festival. A partir d’aquest divendres 22 d’octubre i fins el dia 31, diversos curtmetratges d’aquesta edició es podran veure de forma gratuïta a les televisions internes del centre. A la Sala actes s’hi projectaran sis sessions del Programa Internacional adreçades tant al personal sanitari com als estudiants de Medicina del Campus.

Podeu consultar aqui els HORARIS DE LES SESSIONS

Samuel Andrés M. (13 anys)

DIA DE LA NETEJA DE LES MANS.

Avui 15 d’octubre és el dia oficial de la Neteja de les mans. Nosaltres des de l’escola de l’hospital hem buscat informació sobre el dia i hem fet un cartell perquè volem dir que netejar-se les mans és molt important.

Esperem que us agradi

Tony F. (13 a)

15 d’0ctubre. Rentat de mans

MISSATGE DE BENVINGUDA

Com que comença el nou curs, la Roser, que és la profe,  ens  ha  explicat que en aquesta escola aquest curs treballaran el tema de la COMUNICACIÓ. Ens ha proposat que pensem una frase de benvinguda a partir de lletres i imatges. Després de pensar una mica ens ha sortit  aquesta. Us proposem que endevineu el que hi posa. Desxifreu aquest jeroglific. MOLTA SORT!   Per si no us surt us ho  escrivim  aqui sota. (ESTÀ ESCRIT EN BLANC SOTA LA IMATGE. SI PASSEU EL RATOLÍ PER SOBRE HO DESCOBRIREU)

SI VOLEU VEURE  EL QUE FEM VISITEU LA NOSTRA PÀGINA WEB.

Emma O. (11 anys), Maria O.(8 anys) Lucia D.(13 anys)

FORA CORONAVIRUS !

ALGUNS NENS I NENES QUE HAN ESTAT  INGRESSATS  A  L ‘HOSPITAL HAN DIBUXAT LA SEVA MA  PER FER AQUEST MURAL QUE POSA…”TOTS A  UNA  CONTRA EL   CORONAVIRUS”. AIXI VOLEM DIR QUE ELS VIRUS MARXI  D’AQUI. HEM DIBUIXAT LES MANS AMB COLORS CALIDS ELS QUE HAN VINGUT A LA TARDOR, AMB COLORS FREDS ELS DE L’HIVERN I ALTRES COM NOSALTRES DE TOTS ELS COLORS PERQUE HEM INGRESSAT A LA PRIMAVERA.

NOSALTRES, LA CARLA I LA RITAJ, HEM ACABAT DE COL.LOCAR TOTES LES MANS AL MURAL. HA QUEDAT MOT XULO .

CARLA (8 anys) I RITAJ .( 6 anys)

APRENEM A FER JOCS. US ANIMEU A JUGAR?

Voleu jugar al memory? Busqueu les paraules i  trobeu les parelles en el menor temps  possible. Són paraules relacionades amb l’aigua, que es el tema que estava treballant a l’escola!. Cliqueu a la imatge.  ÀNIM

Eli (10 anys)

MEMORY

LA MÀGIA DEL CORONAVIRUS

Aquest any hem fet màgia amb el CORONAVIRUS!

Hem construït el nostre propi joc de màgia. Els nens/es han pensat imatges relacionades amb el coronaviurs, la pandèmia…  Les hem cercat a internet, les hem col·locat a la casella corresponent i a sota hem posat una breu descripció del que cada imatge té a veure amb el tema del curs : Coronavirus.
Com podeu veure tenim una taula on hi apareixen diferents parts del cos humà que hem trobat a internet. El mag demana a la persona que pensi en una imatge de les que hi ha.Seguidament, va mostrant uns altres fulls, però ara són més petits. Al final, el mag ó la maga sabrà la imatge que has pensat al principi. Voleu saber com es fa? Doncs feu màgia i seguiu llegint!!!!!

Truc
Una persona escull una imatge.
Després agafavem unes taules petites i la persona que ha triat la imatge haurà de dir a quina taula és i a quina no.
Per endevinar quina imatge és haurem de recordar  el número de cada cantonada de l’esquerra i anar sumant… però compte! Només es sumen  els números dels fulls que ens diguini que sí hi és.
Quan j haguem sumat tots els que ha dit que sí hi és, ens donarà un número i aquest és la resposta.