L’ESCOLA L’ESTEL ENS REGALA UN CONTE PEL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Aprofitant que avui és el dia Mundial del Medi Ambient publiquem aquest conte transversal que és fruit del treball i de l’esforç de tots els alumnes de l’escola l’Estel. La història que explica aquest conte ha nascut a P3 i a P4, l’han fet créixer els alumnes de P5, 1r, 2n, 3r i 4t i els alumnes de cicle superior han estat els encarregats d’elaborar el desenllaç. En aquest conte hi ha una mica de tots, ja que tots hi hem aportat idees tot deixant volar la nostra imaginació. L’hem fet amb molta il·lusió i també hem realitzat les il·lustracions.

El color del text indica el grup d’alumnes que l’ha escrit:

• P3 i P4:     BLAU
  • P5 i 1r:      VERD
  • 2n, 3r i 4t: TARONJA
  • 5è i 6è:      LILA

Així doncs, us engresquem a llegir-lo i esperem que el gaudiu tant com ho hem fet nosaltres elaborant-lo.

Esperem que us agradi!

1. Tere

Un conte molt bonic i que deixa esperança en un futur millor, esperança en vosaltres, nens i nenes d’avui.
    Les il·lustracions, precioses, sou uns artistes!