V CONCURS DE POESIA I NARRATIVA BREU-LLETRES AL VENT 2021

La Biblioteca de Gandesa a dut a terme el V Concurs de poesia i narrativa breu Lletres al Vent 2021. Aquest curs molts alumnes de la Comunitat de Mitjans i de la Comunitat de grans de l’Escola El Div√≠ Mestre hi han participat presentant les seves obres.

Tenim l’alegria de transmetre que 6 d’aquests alumnes han estat guanyadors al concurs.¬†

De la Comunitat de Mitjans han estat premiades la Maris√≠n Sol√© (1er) i la S√≠lvia Ma√Ī√† (2n).

I de la Comunitat de Grans han estat guanyadors l’Emma Tormo (4t), l’Adam Bada (4t), Jordi Tormo (6√®) i la M√≠riam Sans (6√®).¬†

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES!!

Tamb√© volem felicitar a tot l’alumnat que s’ha presentat al concurs, que encara que no hagin obtingut premi, sabem que s’hi han esfor√ßat molt i que ho han fet molt b√©!¬†

FELICITATS COMUNITAT DE MITJANS I COMUNITAT DE GRANS!!

Aprofitem per donar l’enhorabona a les dues alumnes de l’IES Terra Alta i ex-alumnes de la nostra escola que tamb√© van tenir premi.

FELICITATS ESTHER I IRIS!

Finalment, agrair a la Biblioteca de Gandesa la gesti√≥ i l’acte d’entrega de premis que es va realitzar aquest passat divendres 11 de juny a Gandesa.

Us compartim l’enlla√ß de la Biblioteca de Gandesa, on a l’apartat d’activitats podreu trobar l’acta de les obres guanyadores i aix√≠ poder-les llegir.

Desitgem que gaudiu de la lectura! FOTOS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *