Bicicletades del curs 2017-2018

Durant els mesos d’abril i maig vam fer les bicicletades a la ZER.

Els/les grans d’Algerri vam anar a Ivars de Noguera i, uns dies després els/les alumnes d’Ivars els van tornar la visita. Per la seva banda els nens i nenes de Castelló de Farfanya vam anar fins a Os de Balaguer, on vam compartir una estona de joc a l’escola del poble.

Els/les més petits de la ZER vam fer un tomb pels voltants del poble i un circuit per practicar i agafar destresa amb el maneig de la bicicleta. Ens ho vam passar genial!!!

Enguany no ha fet tanta calor com en cursos anteriors i ens han quedat unes fotos molt xules.

A continuació en podeu veure un petit recull:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *