Fem hort a l’Escola!!!

A l’escola Santa Maria de Castelló de Farfanya seguim amb el Projecte de l’Hort.Avui hem començat plantant enciams, espinacs, escaroles i cebes… també bulbs de tulipes i narcisos. No hem pogut plantar els alls perquè esperarem a que sigui lluna nova, així que ho farem més endavant. Tot seguit podeu veure un recull de fotos:… Llegeix més»

Setmana Europea de la Mobilitat

En motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat, els nens i nenes de l’Escola Santa Maria de Castelló de Farfanya, vam fer una Caminada el passat divendres 20 de setembre.Vam anar fins a les “Tres Creus” i, un cop allí, vàrem aprofitar per buscar algun Geocaching que hi havia per la zona.Ens ho vam passar d’allò més bé i ens vam conscienciar de la importància de desplaçar-nos de manera sostenible sempre que sigui possible.Podeu veure un petit recull de fotografies:… Llegeix més»