Participem al Cros de Tàrrega

Alumnes de la ZER Serra Llarga participen al Cros Intercomarcal de Tàrrega (puntuable pel Trofeu Diputació de Lleida) celebrat el passat diumenge.
S’ho van passar molt bé compartint un matí d’esport amb nens i nenes d’altres escoles, i acompanyats/es de la família. Va ser doncs, una… Llegeix més»

El trencanous

Des d’aquí podeu escoltar un breu resum de la història de l’obra de ballet el Trencanous de Txaicovski i tres de les  danses de què disposa: el vals de les flors, la dansa russa i la dansa xinesa.

El vals de les flors

La dansa russa

Els més… Llegeix més»

BENVINGUTS AL BLOC D’EDUCACIÓ FÍSICA

En el present curs 2016-2017, i dins de la web de la nostra ZER, volem donar la benvinguda al nou bloc d’Educació Física.
Aquí hi podreu trobar totes les activitats, esdeveniments i sortides relacionades amb l’assignatura, així com també aspectes quotidians que puguin sorgir durant el… Llegeix més»