Sortida al Museu Marítim

El passat dia 9 de Maig, els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial vam realitzar la sortida al museu Marítim de Barcelona. Vam conèixer moltes coses sobre els pirates i vam descobrir els vaixells de l’antiguitat. Els alumnes  van tenir el plaer de conèixer  una autèntica pirata, creant una família entre tots i elaborant la seva pròpia bandera .  El més impressionant de la visita va ser poder gaudir de la Galera a tamany real de Juan d’Austria, on els alumnes van posar-se a la pell dels pirates i gaudint del que era navegar en un gran vaixell. No van marxar amb les mans buides, ja que van obtenir monedes del tresor i uns mocadors  que van servir per poder fer el crit dels pirates.

Podreu veure les fotografies en aquest enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *