Taller ArtAtac 1r Trimestre

Amb la finalitat de promoure la creativitat de l’alumnat i alhora conscienciar-lo dels valors del reciclatge, durant aquest primer trimestre del curs, els alumnes de primària de la ZER Riu Avall, dins de les activitats organitzades en el taller ArtAtac, han estat elaborant la mascota de la classe.

De manera col·laborativa i a partir de les idees dels diferents grups plasmades després en esbossos han confegit les mascotes representatives de cada cicle. Ho han fet a partir de material reciclat que han aportat els propis alumnes i també del materials reciclats a l’escola.

Les obres finalitzades han participat al concurs “Giotto eres tú”, obtenint-ne un diploma de participació.

Si voleu veure les imatges de les mascotes, cliqueu al següent enllaç.