Joaquin Sorolla

En aquest tercer trimestre hem treballat a l’autor Joaquim Sorolla, considerat  com el màxim representant del luminisme espanyol. Hem escollit aquest autor pel tractament que fa de la llum en la seva pintura on hi destaca també la representació de la figura humana (nens a la platja, dones amb vestits vaporosos…) sobre un fons de platja o de paisatge on la intensitat  de la llum donen valor a temes en si mateix intranscendents.

D’origen valencià va tenir una llarga carrera  i una grandíssima producció artística ja que es conserven al voltant d’unes 2200 obres d’aquest autor. També va realitzar grans murals. Són molt coneguts els que es troben en la Hispanic Society de New York.

Ens centrarem en el treball  dels quadres de les escenes de la vida quotidiana  de la mar per ser una temàtica més propera i motivadora per als nens.

Aquí podreu veure alguns dels treballs realitzats per l’alumnat.