VISITA A RÀDIO TORTOSA

El dia 5 de febrer els xiquets i xiquetes de CS de la ZER Riu Avall van fer una visita a la ràdio.

Divendres 5 de febrer els xiquets i xiquetes de CS de la ZER Riu Avall van anar de visita a la ràdio. La directora, Núria Mora, els va explicar com graven als convidats, les sales que hi ha… A les sales on graven tenen les parets folrades d’escuma.

El tènic de so es posa a una habitació bastant reduïda, i allí escolta com graven els convidats; controla el so, busca música de fons… i quan ho tenen tot acabat i editat ja ho emiteixen per la ràdio.

Quan van acabar la visita unes xiquetes i uns xiquets de Bítem i Tivenys van explicar un tros del  llibre “l’Oriol pelacanyes es vol fer d’or”,  la biografia de l’autora i les opinions dels companys.

La visita els va resultar molt profitosa. Si voleu escoltar la gravació…

ASO 5 Escola Bítem