MOU-TE PER LA MARATÓ

El dia 4 de desembre a Bítem i el dia 9 a Tivenys, a la ZER Riu Avall vam organitzar una cursa patrocinada per aportar el nostre granet de sorra a la Marató de TV3.

Tots els xiquets i xiquetes vam buscar patrocinadors i vam córrer per un circuit marcat pels carrers del poble a Bítem i pel parc municipal a Tivenys. En acabar cada volta, passàvem per un control on ens posaven un segell al dorsal.

Després, els patrocinadors ens donarien els diners acordats per cada volta, segons les que havíem fet.

Tots els diners recollits els aportarem a La Marató, que enguany està dedicada a la lluita contra la diabetis i l’obesitat.

A l’Escola La Pineda de Tivenys es van recollir 720€.

A l’Escola Bítem es van recollir 1.693€.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM PER LA COL·LABORACIÓ

CS Bítem