BÀSQUET A L’ESCOLA

El dilluns 5 d’octubre a l’escola de Tivenys i el dimecres 7 d’octubre a l’escola de Bítem van vindre gent que formava part del Club Bàsquet Cantaires (C.B.CANTAIRES) i ens van ensenyar a jugar a bàsquet.

Van vindre a les nou del matí i se’n van anar a les onze. Primer van anar a les classes i ens van explicar com es deien, d’on eren, quan van començar a jugar a bàsquet, quant medien, quants anys tenien… Natros els preguntàvem a cada un amb el seu idioma: David parlava en anglès, Claudio argentí, i Iván i Pili parlaven en català. El més sorprenent va ser que David media dos metres!

Quan van acabar d’explicar tot això, vam sortir a la pista, vam calentar i vam començar a jugar a bàsquet! Primer van jugar els de Cicle Superior i Cicle Mitjà junts i després van jugar els de Cicle Inicial i Educació Infantil.

També ens van dir que podem anar uns dies a entrenar amb ells per després decidir si ens volíem apuntar a jugar a bàsquet.

Cicle superior