SORTIDA A L’ASSUT

newspaper

El dia 14 d’octubre de 2015 els nens i nenes de l’escola de Bítem i Tivenys van anar a l’Assut de Tivenys  per a fer classe a l’aire lliure.

Els alumnes van quedar al recinte firal de Tivenys per començar l’excursió. Pel camí van poder estrenar el quadernet buscant unes coses. Quan van arribar tots van anar a fer uns dibuixos de l’Assut i quan van acabar es van posar al costat d’una estàtua a esmorzar.

Una vegada van tenir forces per continuar, van buscar fulles d’arbres del bosc de ribera i després els van explicar de quin arbre eren.

Abans de dinar, encara van fer les últimes activitats del matí, que eren pescar peixets i altres microorganismes al riu per veure’ls millor i parlar de quina classe eren.

Finalment, van pujar a un turó que estava dalt de l’Assut on hi ha restes d’un poblat iber i van observar els elements del paisatge que es veien des d’allí.

MEC 6