L’HORT DE TIVENYS

Aquest curs els alumnes de Cicle Mitjà de Tivenys hem cultivat diferents verdures i hortalisses. Hem plantat enciams, alls, faves, cols i tomates. Al llarg del curs hem plantat, regat, tret les males herbes i finalment hem recollit el fruit.

Els alumnes ens ho hem emportat a casa i juntament amb la nostra família ho hem cuinat.

Hem explicat la recepta als companys i amb totes elles hem creat un mural amb totes les fotografies de les receptes.

Gràcies a aquest treball hem pogut fomentar els valors de l’alimentació saludable, la cura del medi ambient i la natura.

IMG_20161007_161256 [1024x768]