RECOLLIDA DE TERRA – PROJECTE ENYORANÇA CATALUNYA AVUI

Enyorança Catalunya Avui és un projecte de l’artista Michel Kirkegaard  amb la col·laboració de L’Ajuntament de Manresa. Es tracta d’una biblioteca-arxiu amb 947 flascons de terra recollida a tots i cadascun els municipis de Catalunya. La terra que conté cada flascó té la textura i el color que caracteritza el seu territori.

Des de l’Ajuntament del nostre municipi ens van convidar a recollir la terra i ho vam encarregar a l’alumna més gran i la més petita de l’escola, en representació de tots els  veïns del poble.

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí