XIV TROBADA LITERÀRIA DE LA ZER A GARCIA

El 18 de març vam celebrar la trobada literària de les tres escoles a Garcia.

Quan van arribar l’alumnat de Vinebre i la Torre els vam donat la benvinguda i vam anar a la pista a esmorzar. Seguidament Jordi Castellví ens va fer una ruta pel poble antic de Garcia fins arribar a l’Església Vella. Un cop allà, vam entrar a l’Església i Jordi ens va explicar com era abans. Després, per torns, vam poder pujar al campanar. A continuació vam anar a la Sala del Maig tota la primària per escoltar els Contes Musicats per la Igualtat de Gènere.

Vam fer una caminada per anar al Pas de Barca i a la Desembocadura del Riu Siurana. Per fi , vam poder anar a fer la trobada a l’escola amb l’autora Bel Olid que és el que més esperàvem. L’autora va respondre amablement a les nostres preguntes i li vam ensenyar els lapbooks haviem elaborat les tres escoles sobre el seu llibre que havíem llegit: “Fora disfresses”. La comunitat de petits va llegir: “Les bruixes d’Arlet” i la comunitat de mitjans “Alana i Alada”.

A les 14:00h vam anar a dinar tots junts/es a la pista. Després de dinar vam anar a la sala, a fer el nostre certamen de lectura en veu alta. Van llegir els representants de les tres escoles i els vam lliurar el diploma. Finalment vam ballar una mica i ens van repartir el detall de la trobada.

VA SER UN DIA MOLT ESPECIAL , ALEGRE I PLE D’EMOCIONS!!!