El passat divendres dia 7 de novembre, tot l’alumnat de la Comunitat de Grans de la ZER vam anar de sortida a Barcelona.
Allà vam visitar el museu de l’escriptor i poeta català Joan Brossa i vam realitzar una activitat anomenada “L’Esperit del Carnaval”. Amb aquest taller, que consistia en un itinerari urbà per Ciutat Vella, vam poder conèixer, mitjançant el joc, els elements més característics de l’obra de Joan Brossa, així com també els seus interessos i aficions: l’alfabet, la màgia, la transformació, el carnaval, la cultura popular i el teatre. Jugant a una versió del tradicional Joc de l’Oca, vam visitar tres punts estratègics on vam realitzar diferents dinàmiques.
Després de l’activitat i aprofitant que eren a Ciutat Vella, no podíem marxar sense fer una visita al Centre Cultural El Born: Museu d’Història de Barcelona.
Per acabar la sortida, vam visitar el Parlament de Catalunya, al Parc de la Ciutadella. Allà vam poder visitar l’edifici, seure a l’hemicicle com tots els diputats del Govern de la Generalitat de Catalunya i saber quines són les seves funcions.
Va ser una sortida plena d’aprenentatges i diversió!











