“JUUL”

Al llarg del mes de Gener, els alumnes de Cicle Superior de l’escola El Tormo hem treballat a partir del conte “Juul” que se’ns va facilitar des del CRP de la Ribera d’Ebre.

Durant les sessions d’educació emocional hem llegit el conte i a partir d’aquí,  hem parlat i debatut sobre temes com el respecte als altres, l’acceptació i estimació del propi cos, sobre convivència, les nostres conductes a l‘escola…

Finalment ens hem imaginat un personatge del conte, la Nora,  l’hem dibuixat i també hem reconstruït  al personatge principal, en Juul, elaborant un collage amb imatges de revistes.

Treballar a partir d’aquesta historia ens ha aportat moments de conversa i reflexions molt interessants.