ESCOLA EL TORMO

Fem la mona de Pasqua!

El passat divendres 31 de març vam fer la mona de Pasqua a l’escola. La Comunitat de Llar d’Infants i Comunitat de Petits per una banda, i les Comunitats de Mitjans i Grans per l’altra, van elaborar les mones amb pa de pessic, melmelada de maduixa i xocolata. Després les van decorar amb diferents dolços

Fem la mona de Pasqua! Llegeix més »

Celebrem el Carnaval!

La setmana de 13 al 17 de febrer vam celebrar a l’escola la festa de Carnaval. Una setmana abans, vam realitzar una “Tarda en família”, on totes les famílies del centre van assistir per ajudar els i les alumnes a preparar les disfresses per a la rua. El divendres 10 va arribar a l’escola el

Celebrem el Carnaval! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut