Formació de Protecció Civil

El passat dilluns 19 de gener, tot l’alumnat de primària de la nostra escola vam assistir a una xerrada de formació a càrrec de Protecció Civil.

Un tècnic de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya ens va explicar què és una situació d’emergència i els diferents perills als que ens podem veure exposats en el nostre dia a dia, així com també ens va donar uns quants consells bàsics d’autoprotecció i ens va explicar com hem d’actuar davant una emergència.

La sessió es va dividir en dues parts:

A la primera part, el tècnic va dur a terme una presentació teòrica de diferents perills i com actuar quan els detectem.

A la segona part, ens vam agrupar per equips multinivells i vam realitzar un test a l’ordinador mitjançant l’eina Kahoot!, on vam poder posar en pràctica tot el que havíem après.

Va ser una xerrada molt interessant i vam aprendre quins són els principals passos a seguir quan detectem una situació d’emergència o algun perill a prop. I per acabar la sessió, ens van regalar a cada alumne dos llibres: d’una banda, la història del Risquet, mascota de Protecció Civil, de colònies i de l’altra banda, “La petita història de Protecció Civil”, il·lustrat per la Pilarín Bayés, on explica les tasques que duen a terme els tècnics de Protecció civil i com ajuden a les persones.

1 comentari a “Formació de Protecció Civil”

  1. Rachida raissi

    Els llibres són bons perquè expliquen com comportar-se quan es produeix un desastre i ofereixen una oportunitat perquè la gent aprengui a gestionar les crisis en el futur.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut