Projecte d’experimentació La Dora

Aquest projecte interdisciplinari d’experimentació científica ens ha permès als nenes i nenes de P4 i P5 de l’Escola El Vilot investigar què necessita una llavor per créixer. La regadora Dora ens va plantejar una proposta per la qual vam formular les nostres hipòtesis. Després vam passar a experimentar, observar i reflexionar per acabar contrastant les hipòtesis amb la realitat, i formular la nostra teoria…… I tot això compartint l’experiència amb nens i nenes d’altres escoles de Catalunya.  Hem gaudit molt fent de petits científics, i aquí en podeu veure un tastet.