La càpsula del temps

Aquest any hem pogut realitzar una activitat col·laborativa amb la llar d’infants. Fa cinc anys els nens que ara formen part del Cicle Inicial de Sucs i sota la direcció de les mestres de l’escola bressol, van realitzar un interessant projecte sobre la prehistòria, es van disfressar, van excavar, van anar d’excursió al Cogul…. D’algunes de les activitats en van fer un petit recull i el van posar en una càpsula del temps, que estava preparada per ser oberta ni més ni menys que …. 5 anys més tard!!!!!

Avui ha estat el dia escollit, hem vist un vídeo i fotografies de tot el projecte de fa 5 anys i la veritat és que ha estat una activitat molt emotiva i engrescadora!!

Gràcies mestres de Llar d’infants, en especial a la Sònia.

1 comentari

1. montse

M’he emocionat moltísssim amb aquesta idea, i quina sort comptar amb la senyoreta Dolors, petons per tots i totes