El mural de l’escola de Gimenells

Aquest curs l’AMPA, juntament amb l’artista Joan Turu, ens han fet un gran regal, a l’escola i al poble.

Després d’explicar-nos com és la seva vida d’il.lustrador, en Joan va proposar a tots els nens de l’escola que fessin un dibuix. Van dibuixar animals, l’hort de l’escola i la natura que ens envolta, l’espai, els llibres i les aules, superherois, de tot! També van escriure frases que parlaven de l’escola.

L’equip de mestres, amb l’AMPA i en Joan, vam mirar tots els dibuixos i frases i entre tots vam decidir com els podiem representar al mural que voliem fer a la façana. Llavors en Joan va començar a dibuixar i a fer la seva màgia a la paret.

Un altre dia, vam orgarnitzar les nenes i nens en equips per pintar tot el mural, ajudats per mestres, pares i mares, i tots dirigits per en Joan. Un cop va estar pintat, en Joan va fer més màgia, perfilant i ombrejant. Va ser fantàstic treballar amb ell, ens ho vam passar tots molt bé, i ara estem encara més orgullosos de la nostra escola, perquè encara és més bonica.

Voleu veure’n les imatges? premeu sobre la foto:

1 comentari