ARRIBA LA PRIMAVERA!!

Ja ha arribat la primavera…! Per donar-li la benvinguda els alumnes d’infantil han escoltat el fragment de “La Primavera” de l’obra ” Les quatre estacions d’Antonio Vivaldi.

Els nens han conegut una mica més a Vivaldi: que era d’Itàlia, que era sacerdot, que va ser un dels màxims representants del Barroc…

Però a més a més hem après a fer un MUSICOGRAMA! Un musicograma és una anàlisi per escrit de l’estructura d’una cançó o d’una simfonia. Dit d’una altra manera, és una partitura no convencional. És un dels mitjans per treballar les audicions de forma activa. Les audicions són part important, per no dir imprescindible, de les classes de música i contribueixen tant al gaudi de la música com al seu aprenentatge. Facilitar la comprensió musical emprant elements visuals, dibuixos i/o esquemes, fa que l’alumne en gaudeixi.

A continuació deixem una mostra d’un dels musicogrames!