On som

Ens trobem en la comarca de la Conca de Barberà. Comarca meridional catalana de 650 Km2 i una població propera als vint-i-dos mil habitants. Repartits entre 22 municipis. La Conca de Barberà és una comarca definida geogràficament ja que és una fossa excavada pels rius Francolí i Anguera al marge septentrional de la Depressió Central Catalana, separada del Camp de Tarragona per la Serralada Pre-litoral.

La comarca és una cruïlla de camins entre les terres de Tarragona, de Lleida i de Barcelona, fet fonamental per entendre el seu desenvolupament econòmic i la gran concentració d’infraestructures lineals en un espai limitat. Així, a la comarca hi ha quatre línies elèctriques d’alta tensió, una autopista, una línia de ferrocarril, una línia de tren d’alta velocitat (TAV), una carretera nacional, dues comarcals i un projecte d’autovia.

Les nostres escoles es troben:

Escola de Blancafort

Escola del Montgoi

Escola Mare de Déu dels Torrents (seu de la ZER)