Lo curs de la Covid

El curs 20/21 ha finalitzat. Aquest cop no ha estat un curs qualsevol. Ha estat un curs complex, i difícil que va començar amb molta por i incertesa però que ha acabat d’una de les millors maneres possible amb l’alumnat a les aules.
Cal que ens sentim ben satisfets de la feina realitzada sobretot amb les condicions de partida.
És de justícia donar les gràcies a tots per la vostra comprensió, compromís i recolzament. No oblidarem mai un curs com aquest, des dels primers confinaments de forma generalitzada, les mascaretes, els grups bombolla, els PCRs… els confinaments dels grups bombolla, fins a l’actualitat que sembla que comencem a assolir certa normalitat amb la vacunació d’una gran part de la població, el seny de tots, i el valor de continuar davant la incertesa i lo que els professionals de la salut ens van indicant com grans professionals que són.
Gràcies a tots per estar, però per estar de la forma que heu estat, els que heu patit confinaments i heu hagut de treballar des de casa, els que heu perdut algun ésser estimat, els que heu tingut que adaptar-vos en les vostres tasques, els que fins i tot heu perdut les vostres feines… tots vosaltres sou els veritables herois/ïnes d’aquest curs.
Encara no podem dir que tot hagi acabat, però sí ens mereixem una mica de positivitat, amb tot el respecte.
No patiu, perquè segur que ens en sortirem. Una comunitat com la nostra sempre se n’ha sortit de tot i així continuarà sent. No tingueu cap dubte.
Gràcies a l’alumnat per adaptar-se als diferents ritmes d’estudis proposats, a les famílies pel comprimís adoptat i el recolzament mostrat, als ajuntaments per l’adaptació i ajuda constant, i al professorat perquè davant totes les dificultats, no tan sols han estat a l’alçada que corresponia fins i tot l’han superada. Sols puc tenir paraules d’agraïments per a tots.
En fi, una comunitat exquisida amb un alt component humà. Així ha estat i serà sempre a les cinc escoles que formen la ZER Montsià.
Una abraçada a totes i tots amb el millor dels desitjos pel curs vinent,

Joan Carles Galve Torres
Director ZER Montsià.