Fotografies

La revista Estel del Montsià és la revista que la ZER Montsià  publica cada fi de curs i conté articles sobre les activitats de les cinc escoles de la ZER. Amb més de 30 números editats, ha passat per molts formats: des de folis grapats fins a revista d’impremta, primer en blanc i negre i desprès en colors, i finalment  en format digita (pdf).

Aquest any, com podeu veure, la revista està formada per articles publicats en aquesta pàgina.  Aquest format  permet anar publicant els articles a mesura que són actualitat, sense haver d’esperar a fi de curs.

Una cosa que no podia  faltar a les pàgines del mig de la revista de la ZER Montsià era la foto de l’alumnat de sisè i dels mestres. Les fotografies que s’hi publiquen estan realitzades a la festa de la Diada de la ZER, però enguany el Covid19 ens ha impedit realitzar-la.

El curs 2019-2020 ha estat un curs diferent degut al confinament i les fotografies de l’alumnat de sisè i dels mestres també són diferents. Esperem que us agradin.

Claustre ZER Montsià

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *