VISITEM EL CENTRE DE L’AIRE!

Clica damunt la foto per veure’n més!

Aquest curs 2020-2021, la classe dels Pirates (P5) de l’Escola Rosa Gisbert de Masdenverge ha escollit els ANIMALS SALVATGES com a temàtica per al projecte que es realitzarà durant el segon i tercer trimestre.

Mentre estàvem aprenent sobre aquest tipus d’animals, ens va sorgir l’oportunitat de visitar el nucli zoològic del centre de l’aire. Aquest espai és de la família de Leo, un dels nostres pirates.

L’excursió va iniciar-se amb una activitat amb coloms missatgers a l’escola. Vam posar missatges a les potetes dels coloms i aquests van marxar fins al centre de l’aire. Un cop vam arribar-hi, vam poder llegir els nostres missatges, els petits i les petites estaven molt emocionats! També vam observar cries de coloms recent nascudes i, fins i tot, vam poder veure com es movia un pollet dintre un ou!

Tot seguit, la família de Leo ens va sorprendre amb tots els animals que vam veure… Hi havia coloms, un mussol gegant, una àliga de Harris, un falcó pelegrí, fures… Va ser un matí màgic i extraordinari!

Al migdia vam continuar la sortida visitant el Mas de Sant Pau, on, de camí vam poder veure com volava un falcó, i, després vam dinar i jugar. Per finalitzar la sortida vam anar per senderes i barrancs on vam poder veure petjades d’animals i molts tipus de vegetació. Durant tot el dia ens va acompanyar la família de l’alumne i ens van ensenyar moltes coses que no sabíem.

Tots i totes vam quedar meravellats de l’entorn que tenim!