DIJOUS LLARDER I SORTIDA A L’ARBOÇ

El passat dia 20 de febrer vam celebrar el Dijous Llarder i els alumnes de l’escola, acompanyats del professorat, vam aprofitar per anar a l’ Arboç com ja és tradició a l’escola de La Galera.

En primer lloc vam caminar molt fins arribar-hi, cadascú al seu ritme i fent parades per beure aigua i descansar. Una vegada allí, vam començar a dinar i seguidament vam practicar diferents jocs entre d’altres: jocs de taula, bitlles,  el joc del mocadoret, activitats amb el paracaigudes….

Sobre les quatre de la tarda, vam decidir marxar cap a l’escola i així ho vam fer, encara que un poc més cansats que a la anada.

Va ser un dia molt entretingut i ens ho vam passar molt bé!

Cal remarcar que l’alumnat d’Infantil va gaudir del dia a les instal·lacions de la zona d’acampada, on van realitzar diferents activitats i jocs.

ENLLAÇ A FOTOS