TALLERS DE RECICLATGE

El dia 27 de setembre,  nosaltres els xiquets i xiquetes de l’Escola Sant Llorenç de la Galera, vam realitzar uns tallers de reciclatge amb la col·laboració de COPATE.

Els més petits van far un taller amb càpsules Nespresso. Havien d’aixafar-les i després apegar-les i lligar-les amb un cordó de llana. La veritat és que els va quedar un bonic collar!

En canvi, els més grans van fer una bossa amb  camisetes reutilitzades. Els pasos que van seguir per fer la bossa van ser:

1. Retallar el coll, les mànigues i la base de la camiseta.
    2. Nugar les tiretes de roba per tal que quedi una bossa completament tancada.

Per a finalitzar i ja a última hora de la tarda, tots els alumnes de l’escola vam sortir al pati i vam gaudir d’una bona xocolatada feta per l’ Associació de la Mare de Déu  de la Galera.

ENLLAÇ A FOTOS