UNES MASCARETES SORPRENENTS!

El divendres de carnaval, l’alumnat de CM de l’escola dels LLigallos va fer un taller de guarniment de mascaretes del tipus quirúrgic.

En una primera part de l’activitat, van escollir els diferents materials: gomets, plomes de coloraines, enganxines brillants, diversos tipus de paper i cartolina…

Tot seguit, van fer el disseny de les mascaretes i finalment van customitzar-les tot utilitzant diferents tècniques plàstiques com enganxar, retallar, pintar i dibuixar.

Van quedar unes mascaretes sorprenents i la classe es va divertir d’allò més fent-les.