RENTAR-SE BÉ LES DENTS

El divendres 8 de febrer vam realitzar a la classe una activitat en la qual vam aprendre com ens hem de rentar les dents. Tot va sortir quan la directora de l’escola ens va portar un estoig amb un raspall de dents i un tub de pasta de dents.

Els vam proposar als alumnes d’ensenyar-los com es renten les dents  manera correcta. La mestra Mirella ens va dir que portaria de la consulta del seu marit (que és dentista) una boca gran amb un raspall enorme per mostrar-nos com havia de ser una bona neteja de dents.

La veritat és que ens ho va explicar super bé, vam poder practicar i vam aprendre moltíssim.

Moltes gràcies a la mestra Mirella, al seu marit i, per suposat, a l’Ajuntament de Tortosa. Tots ells han fet possible que aprenguem d’una manera competencial hàbits que són importants per a la nostra salut.