PRACTIQUEM LES INSTRUCCIONS D’UN JOC

Aquest gener, l’alumnat de CM de l’escola del Lligallo ha treballat el text instructiu a LLengua Castellana.

Entre tots i totes han repassat les instruccions d’un joc molt popular entre la classe: el futbol.

A continuació les han posat per escrit tot creant un text on han posat en què consisteix aquest esport, quin material cal per poder jugar i les normes que el regeixen.

I com no podia ser d’altra manera…la tarda del dimecres han posat en pràctica aquestes instruccions tot fent un partidet al poli. S’ho han passat de meravella!!!!