DIA DE LA PAU

La setmana del 25 al 29 de gener, com tots els anys, a la ZER Mestral vam treballar la Pau, realitzant diferents activitats.

A Campredó, a infantil vam treballar el conte de l’eriçó i la tortuga i vam escriure cartes i dibuixos que vam posar dins la “capsa de les abraçades” per aquells que volem i no podem abraçar.

A cicle inicial, vam dibuixar un núvol i, simulant la pluja, vam escriure frases sobre què és per a nosaltres la pau. A més vam pintar les nostres mans unides amb un cor, les vam decorar i vam fer un fotocol.

A cicle mitjà vam fer un colom de la pau amb papiroflèxia i cadascú va escriure un missatge.

A cicle superior estàvem confinats però vam gravar un vers del rap que estem fent sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible i que, pot ser, ens porte una sorpresa!

A Lligallo, també vam fer manualitats. A més, els alumnes es van gravar llegint frases de diferents autors i autores destacats per la seua defensa de la pau i la justícia. Però vam anar més enllà i aquestes veus lluitadores i plenes d’esperança van sonar per tot el poble. Esperem que us hagin inspirat!

A Vinallop també vam llegir frases sobre la pau i vam fer un mural de la pau que ha quedat molt bonic!

Ha sigut una setmana emotiva i profitosa, que ens ha servit per recordar la importància de treballar les emocions i lluitar per una classe, escola, poble i món millors. Però no oblidem que és una tasca que ha d’estar present en el dia a dia. La pau es construeix entre tots i totes en cada acció quotidiana. I a la ZER Mestral ho tenim molt present!