CARNAVAL A L’ESCOLA

Aquesta setmana els alumnes de 6è han estat encarregats de dirigir les ordres del reis Carnestoltes… i de la seva filla, germana, dona, germà. El que sigui per fer gresca i fer riure els i les nostres alumnes cada dia. És molt tendre veure com alumnes que acaben l’etapa primària gaudeixen fent riure i amb tota classe de manyagueries als més petits de l’escola!!!

S’han disfressat, han preparat petits discursos, teatrets i contestat amb molta destresa tot tipus de preguntes per part dels seus companys. Us felicitem 6ès, us heu dedicat quasi tota la setmana a cuidar dels altres, a fer que ho passin bé altres. En dos paraules, això vol dir “ heu madurat”.

CLIQUEU PER VEURE LES IMATGES