2013-2014 – IX Trobada – Marçà

El 6 de juny, vam fer la IX Trobada de la ZER.

IMG_2945 1

(podeu veure i descarregar totes les fotos en aquest enllaç)

Aquest any estava relacionada amb les tortugues mediterrànies. Ja que a la Miloquera de Marçà hi podem trobar un Centre d’Interpretació i Reproducció de la Tortuga Mediterrània.

Vam fer vàries activitats separades per nivells, els més petits d’Eduació Infantil, després cicle inicial amb els de tercer i per últim dels de quart i cicle superior.

Els alumnes de quart i cicle superior vam aprendre moltes coses sobre les tortugues. També ens van ensenyar com construïen una gàbia gegant per a elles.

La Remei ens va explicar un conte d’un nen anomenat Hans i la seva tortuga. Despés vam fer una sopa de lletres amb paraules relacionades amb el conte. Més tard, vam jugar al memory i a llençar unes tortugues de joguina dins d’uns forats, a veure qui feia més punts!

Per la tarda, els més petits vam pintar un punt de llibre, els mitjans van fer una tortuga amb diferents materials.

Els més grans van pintar, a una de les parets del pati de l’escola, un dibuix de Marçà, del dibuixant Sr. Amat.

Per últim vam fer el repartiment de records.