ESTADA A LA GRANJA-ESCOLA DE JUNEDA

Els dies 30, 1 i 2 de desembre els nens i nenes de l’escola vam anar al camp d’aprenentatge de Les Obagues (Juneda). Tot i la pandèmia que estem vivint, vam poder fer la sortida amb tota normalitat i amb les precaucions que ens recomanen les autoritats: mascareta, distància i rentat de mans.

DILLUNS: SORTIDA AMB L’AUTOCAR. ESMORZAR, INSTAL·LACIÓ A LES HABITACIONS, DINAR I ACTIVITAT DE CONEIXEMENT DE PAISATGE I L’ENTORN, SOPAR I JOC DE NIT.

DIMARTS: ESMORZAR, ACTIVITAT DE FORN (FEM PA, EL BERENAR PER TOTS I TOTES I FIGURES DE PA), JOC LLIURE, DINAR, ACTIVITAT DE GRANJA (DONEM MENJAR A LES VAQUES, OVELLES, A LA PICOLINA, AL CAVALL, A LES GALLINES, A LES OQUES, ETC), JOC LLIURE, SOPAR I DISCOTECA!

DIMECRES: BENVINGUDA ALS NENS I NENES DE P3, ESMORZEM TOTS JUNTS, ACTIVITAT DE GRANJA (MUNYIM LES VAQUES I CONEIXEMENT DELS ALTRES ANIMALS), JOC LLIURE I DINAR DE COMIAT (MACARRONS, SALSITXA AMB PATATES FREGIDES I IOGURT DE LES OBAGUES).

EN RESUM, VAM VIURE UNA GRAN EXPERIÈNCIA I AL MATEIX TEMPS VAM APRENDRE MOLTES COSES DELS ANIMALS DE LA GRANJA!

Segur que REPETIREM!

1 comentari