ELS DIVENDRES…LA BIBLIOTECA A CASA!

Aquest 2n trimestre hem començat el préstec de CONTES de la biblioteca de Cervera. Cada divendres fem una sessió en la qual cada alumne explica allò que li ha agradat més del seu conte i després poden triar-ne un altre. Amb l’ajuda de les carpetes personalitzades, els nens i nenes aprenen a tenir cura dels contes, a tractar-los bé i compartir una molt bona estona de lectura amb la seva família.

Aquí teniu un recull de fotos en que els alumnes miren el seu conte per saber si els hi agrada o si no. Una llàstima que no podem incloure l’àudio en aquest article: SILENCI I CONVERSES EN VEU BAIXA amb els companys/es de la taula. Una MERAVELLA!