LA VELLA QUARESMA JA ÉS AQUÍ

Aquest matí, a l’arribar a l’escola, ens hem trobat una nota on deia que AVUI ERA DIA DE GIMCANA!

Ens hem concentrat per llegir i comprendre tots els missatges i així, anar seguint les pistes per poder superar totes les proves!
Hem fet proves molt divertides com ara: petar globus amb el cul, una cursa de xanques, el joc de robar les cordes als ratolins, caminar per parelles amb els peus lligats, un tren i passar-nos la pilota enrrere, endevinar objectes amb els ulls tancats…

Cada cop que superàvem una prova, hem trobat una CAMA DE LA VELLA QUARESMA!
I això, ens ha fet pensar, que la VELLA QUARESMA, estava a punt d’arribar!

I finalment… un cop superades totes les proves, la VELLA QUARESMA ha arribat a la nostra escola!
Quina gran sorpresa! Estem molt contents i contentes de tenir-la aquí!

A la Vella Quaresma li agrada que els nens i les nenes es portin bé i, durant aquest temps que estarà amb nosaltres, ens recordarà coses que hem de fer bé i de vegades se’ns obliden… Així que durant les properes 7 setmanes, cada divendres, ens reunirem per treure-li una cama i veure quin missatge ens ha preparat.

Preparats? Avui comencem!