SORTIDA AL ZOO DEL PIRINEU-ODÈN

El passat dijous dia 22 d´abril els alumnes de l´escola de Sanaüja vam fer una sortida al Zoo del Pirineu situat al peu de la Serra del Port del Compte i amb unes vistes privilegiades. Aquest espai és un refugi d´animals salvatges on els alumnes  els poden acariciar  i alimentar  tot aprenent moltes coses sobre la protecció de la natura.

Vam disfrutar d´allò més amb l´exhibició del vol, el toca-toca i els animals de la granja tot en un entorn molt bonic on també  vam poder gaudir de la visita del trencalós, les àguiles i els voltors.

Vam gaudir d´allò més. Aquí us deixem unes imatges.