FINALITZEM AQUEST CURS ESCOLAR

Avui dia 22 de juny últim dia d´escola els nens,nenes  i mestres ens hem acomiadat gaudint dels jocs d´aigua que el  grup dels grans ens han preparat al pati per poder-nos refrescar una mica.  Després  d´ esmorzar  coca amb xocolata  hem disfrutat d´aquest matí  tot compartint una estona molt agradable.

Els alumnes finalitzem aquest curs contents, hem treballat de valent i ara toca descansar una mica. Hem desitjat molta sort als i les alumnes de sisè què el proper curs aniran a l´institut; els trobarem molt a faltar !

Us desitgem un bon estiu a tots !!!!

Les millors imatges del dia:

BONES VACANCES D´ESTIU !!!!!!!!