AFA Escola Els Castanyers

Us saludem des de l’AFA de l’escola Els Castanyers, la nostra prioritat és treballar conjuntament amb l’escola per tal que puguem millorar tot el que afecta l’educació de les nostres filles i fills. Estem oberts a qualsevol suggeriment o proposta, no dubteu en fer-nos arribar els vostres comentaris.

Ens presentem, perquè sapigueu qui som enguany a l’AFA:

Presidenta: Sharon Senik

Tresorera: Aitana Castells

Secretària: Eli Medina

Representant de menjador: Anna Lino

Representant de famílies: Elena Planas

Representant d’extraescolars: Erola Astó

Hem creat diverses comissions de treball obertes també a persones que no formen part de l’AFA on hi té cabuda tothom qui ho vulgui, només ho heu de dir.

Comissió Fira de la Castanya: s’encarrega d’organitzar tota la feinada que suposa la tradicional fira, que és la principal font d’ingressos de l’AFA.

Comissió Menjador: vetlla pel bon funcionament del servei de menjador, recull comentaris de les famílies, enllaça escola i empresa del servei.

Comissió Final de curs: està formada per famílies de Cicle Superior més famílies d’altres cicles que vulguin col.laborar. Organitzen la festa de final de curs, el comiat de l’alumnat de sisè i la benvinguda al nou alumnat de P3.

Podeu contactar-nos a: ampaelscastanyersviladrau@gmail.com o bé parlant amb qualsevol de nosaltres.