SORTIDA DE 6è A MATARÓ

La sortida de sisè va ser tot un èxit!
Els alumnes de sisè vam fer la sortida de fi de curs juntament amb els alumnes dels Gurri i de Basseroles de Balenyà.
Al matí un cop tots dalt del bus, ens vam encaminar cap a Mataró, tot baixant vam fer grups barrejats entre les tres escoles per entrar a l’Escape Room Enigmatiks
Cal dir que tots vam sortir amb èxit! Abans de dinar vam jugar i banyar-nos al mar!
Quines onades!
Semblava Hawaii!
Després de fer un bon dinar de pasta i pizza vam anar al Salting Mataró, un lloc ple de llits elàstics i piscines d’espuma va ser genial!
Cap al bus i de tornada a Viladrau. Vam riure i compartir moments amb altres nens i nenes dels quals en vam treure bones amistats!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *